Geen producten (0)

FAQ

 

 

  • Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden momenteel de volgende betaalmethoden aan: IDEAL, Bankcontact, Belfius Direct Net, KBC/CBC, Creditcard, Paysafecard, Overboeking, SOFORT, Bitcoin en PayPal.

 

 

  • Waarom moet ik transactiekosten betalen bij bepaalde betaalmethodes?

Dit is maar bij enkele betaalmethodes het geval. Betalingen hebben altijd transactiekosten maar deze nemen wij voor onze rekening. Wij vinden dat u betaalt voor een product en niet voor de transactie. Echter zijn bij sommige betaalmethodes de transactiekosten zo hoog (Creditcard, Paysafecard en PayPal) dat wij daar een klein percentage van het totaal bestelbedrag voor rekenen. Wij bieden echter genoeg betaalmethodes die altijd kostenloos voor u zijn (IDEAL, Bankcontact, Belfius Direct Net, KBC/CBC, Overboeking, SOFORT en Bitcoin).

 

 

  • Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Op deze pagina leggen wij precies uit wat de levertijden zijn.

 

 

  • Ik heb vragen over een product op de website, aan wie kan ik stellen?

Heeft u vragen over een product? Neem dan gerust contact met ons op via info@currentcomponents.nl. Wij helpen u graag!

 

 

  • Kunnen jullie een Arduino code voor mij schrijven?

Dit service verlenen wij niet. Het is daarbij ook veel leuker om zelf een code te leren schrijven! Wanneer u vragen heeft over bijvoorbeeld de pin lay-out van een product kunt ons altijd mailen op info@currentcomponents.nl

 

 

  • Hoe kan het dat nagenoeg al jullie producten goedkoper zijn dan in andere webshops?

Wij kopen de producten rechtstreeks van de fabrikant en pakken slechts een kleine marge. Bij hobby producten hoort een hobby prijs!

 

 

  • Ik heb een fout gemaakt met het bestellen, kan ik dit nog veranderen?

Misschien wel... Stuur ons direct een mailtje op info@currentcomponents.nl  en wij zullen kijken wat wij voor u kunnen doen. Als het pakket al verzonden is kunnen we helaas niets meer voor u veranderen.

 

 

  • Ik mis een aantal producten in de webshop die ik graag zou willen bestellen.

Wij proberen ons assortiment continu uit te breiden. We bestaan nog niet erg lang, dus het kan voorkomen dat we bepaalde producten nog niet hebben. Stuur ons gerust een mailtje op info@currentcomponents.nl en wij zullen kijken of we het product in de toekomst toe kunnen voegen aan ons assortiment!

 

 

  • Ik wil graag een review achterlaten, waar kan ik dit doen?

Een dag na de bezorging krijgt u een mailtje met een link om een review achter te laten. Mocht u deze echter niet ontvangen hebben of eerder een review achter willen laten dan kan dat hier. Wij zijn u zeer dankbaar voor uw reviews. Op die manier kunnen wij zien wat verbeterpunten zijn en kunnen andere consumenten zien hoe wij te werk gaan.

 

 

 Stond u vraag niet in de lijst? Stuurt u dan gerust een mailtje naar info@currentcomponents.nl en u krijgt spoedig antwoord van ons!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.